TAIP garantiniams aptarnavimas be pakuočių


Parašų: 66


  • Autorius: Natalija Kitkovska
  • Adresuota: Lietuvos Respublikos Teisingumo ministerija
  • Kategorija: Kita

Ar niekada ne susidurėtė su elektrotechninių prekių garantinio aptarnavimo ypatumais, kai sugedus prekei per garantini laikotarpį, tau atsisako vykdyti garantinius įsipareigojimus, mat garantiniame pase parašyta – „gaminys tūri būti pristatytas gamintojo pakuotėje“. Kas reiškia, kad Jus privalote saugoti 12-36 mėn. pakuotes. O jei Jus gyvenate bendrabutyje, nusipirkote – mikrobangę, lygintuvą, televizorių (LCD), kompiuterį, šviestuvą ir dar begalę smulkmenų... Bet, norėdami gauti garantinį aptarnavimą, jus rizikuodami savo sveikata, aplinkinių saugumu (gaisro atvejų, kokių dar tarakonų prisiveisia).
Lauk tokias sąlygas! Kol ne bus pataisytas Vartotojų teises ginantis įstatymas, prekybininkai turės didele dingsti netaikyti garantinio aptarnavimo. Tuomet kyla natūralus klausimas – tai kokio velnio aš turiu pirkti parduotuvėje, jei turguje yra apie 30 % pigiau, o garantinės sąlygos tokios pačios.

# Vardas Komentaras
1 Neskelbiama Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
2 Neskelbiama Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas