Vilnius - Nemenčinė dviračio tako renovacija


Parašų: 0


  • Autorius: Aleksandras Dolgovas
  • Adresuota: Lietuvos Respublikos Seimas
  • Kategorija: Sportas

Visi mes mėgstame važinėti dviračiu, ir be abejonės dviratis yra ateities transportas.
Jeigu sulyginti jūsų pirma dviratį su dabartiniu pastarasis be jokios abejonės yra geresnis !
Vilniaus rajono gyventojai važinėjantis viešoju transportu iš Nemenčinės į Vilnių žino, kad taip vadinami mikriukas dažniausiai būna perkrauti keleivių, tenka stovėti.. bet taj tik viena medalio pusė, net baisu pagalvoti kas nutiktų jeigu įvyktų eismo įvykis!
Dauguma žmonių vaziuoja į miestą nuosavu automobiliu, apie 90% ir būna labai nepatenkinti jeigu pajaučia bent vieną duobė kelyje.
Pats plentas buvo remontuojamas nuolat, vyresni gali tai patvirtinti, tačiau dviračio takas nebuvo taisytas nei karto nuo sovietmečiu laikų! Klausimas kodėl ?
Lietuvoje niekas nieko nedaro be iniciatyvos, kam reikia jį taisyti jeigu 90% gyventojų vaziuoja automobilių, 9% viešuoju transportu ir tik 1% dviračiu, bet kaip minejau būtent dviratis yra ateities transportas, ir jokiu būdu ne automobilis kuris teršia aplinką.
Noriu pabrėžti kad kalba eina apie atkarpa tarp Miškonių ir Veržuvos, kokia prasmė taisyti gabalais juk likusia dalimi važiuoti yra tesiog neįmanoma šaknis, duobės, balos, purvas, po mėnesio kelionių tokių takų net pats tvirčiausias dviratis tesiog subires. Reikia važiuoti maksimum 5km per valandą greičiu.
Manau kad visi bus patenkinti jeigu iš Nemenčinės į Vilnių galima bus navykti dviračiu per 40 minučių, kas yra labai realu net ne patyrusiam dviratininkui.