Dėl kelio Nr.130 Kaunas-Prienai-Alytus pripažinimo magistralinės reikšmės keliu
Parašų: 2 182
- Autorius: Andrius Kupčinskas
- Adresuota: LR Susisiekimo ministerija, LR Vyriausybė
- Kategorija: Ekonomika ir verslas
2020-04-17
Remiantis Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (toliau – LAKD) skelbiamais valstybinės reikšmės kelių vidutinio metinio paros eismo intensyvumo (toliau – VMPEI) duomenimis, valstybinės reikšmės krašto kelias Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus yra vienas iš labiausiai apkrautų Lietuvos kelių ir intensyvumo rodikliais lenkia didžiąją dalį magistralinių kelių. 2019 metų VMPEI duomenimis, kelias Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus pagal intensyvumą yra šeštasis Lietuvos kelias (po Vilniaus pietinis aplinkkelis-A19, Vilnius-Kaunas-Klaipėda-A1/E85, Kaunas-Marijampolė-Suvalkai-A5/E67, Klaipėda-Liepoja-A13, Vilnius-Panevėžys - A2/E272).
Intensyvesnis eismas fiksuojamas tik penkiuose magistraliniuose keliuose, iš kurių trims suteiktas automagistralių statusas. LR kelių įstatymo 3 straipsnio 2 punktas nustato, kad pagrindiniai Lietuvos keliai ir jų tęsiniai – gatvių važiuojamoji dalis, kuriais vyksta intensyviausias transporto priemonių eismas, vadinami magistraliniais keliais. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 757 „Dėl valstybinės reikšmės automobilių kelių sąrašo patvirtinimo“ patvirtintame valstybinės reikšmės automobilių kelių sąraše yra 21 magistralinis kelias ir 132 krašto keliai. Remiantis LR kelių įstatymo 6 straipsnio 3 punktu, valstybinės reikšmės kelių sąrašą Susisiekimo ministerijos teikimu tvirtina Vyriausybė.
Mūsų nuomone, valstybinės reikšmės krašto keliui Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus
tikslinga suteikti magistralinio kelio statusą ir numatyti konkrečius bei adekvačius kelio rekonstrukcijos etapus. Nes, dabar šiam keliui LAKD siūloma sutvarkymo perspektyva (2033m.), kai pagal valstybinės reikšmės kelių tinklo plėtros planus, numatyta šio kelio 20 km ruožo rekonstrukcija vyktų tik 2031–2033 m., šių regionų gyventojams – absoliučiai nepriimtina.
Dabartiniu metu, dėl būsimo ekonomikos nuosmukio itin svarbios tampa Valstybės investicijos ir pagalba įvairiems verslo sektoriams, todėl Vyriausybei kalbant apie ekonomikos skatinimo ir COVID-19 sukeltų pasekmių mažinimo priemonių planą, reikia orientuotis ne tik į daugiabučių namų renovacijos spartinimą, bet ir į kelių infrastruktūros plėtrą, LAKD „atšildymą“ ir didesnį dėmesį regionų kelių sektoriui.
Atsižvelgdami į išdėstytas aplinkybes, prašome:
1. LR Susisiekimo ministerijos inicijuoti valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus statuso pakeitimo į magistralinį kelią procedūras.
2. LR Vyriausybės suteikti valstybinės reikšmės krašto keliui Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus magistralinio kelio statusą.
Prienų rajono meras Alvydas Vaicekauskas
Birštono rajono merė Nijolė Dirginčienė
Alytaus miesto meras Nerijus Cesiulis
Alytaus rajono meras Algirdas Vrubliauskas
Kauno rajono meras Valerijus Makūnas
Seimo narys Andrius Kupčinskas
- 49
- 0
- 48K
- Parašai
- Komen. (575)
- Žemėlapis
- Kopijuoti nuorodą
# | Vardas | Komentaras |
---|---|---|
1 |
Neskelbiama
2020-10-02 / 11:58
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
2 |
Neskelbiama
2020-06-07 / 14:41
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
3 |
Vytautas
(Prienai)
2020-05-13 / 20:24
|
Tvarkyti nedelsiant. Nuo stambiojo autotransporto sukeliamos vibracijos dreba visas namas ir skyla sienos. |
4 |
Neskelbiama
2020-05-11 / 17:39
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
5 |
DONATAS
2020-05-05 / 17:08
|
LABAI PRASTOS KOKYBĖS KELIAS. BŪTINA KELIO REKUNSTRUKCIJA. |
6 |
Marjus
2020-05-04 / 11:39
|
Košmaras o ne kelias. Tvarkyti (platinti, tiesinti, numatyti dviračių taką) kuo skubiau. Pabandykite kaip dviratininkas pavažiuoti pagal taisykles šiuo keliu. |
7 |
Neskelbiama
(Alytus)
2020-05-04 / 09:58
|
butina kuo skubiau sutvarkyti bent jau Prienai - Kaunas |
8 |
Neskelbiama
2020-05-02 / 16:07
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
9 |
Neskelbiama
2020-05-02 / 11:47
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
10 |
Neskelbiama
2020-05-02 / 09:51
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
11 |
Neskelbiama
2020-05-01 / 23:16
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
12 |
Neskelbiama
2020-04-29 / 20:08
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
13 |
Neskelbiama
2020-04-29 / 15:39
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
14 |
Neskelbiama
2020-04-29 / 15:10
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
15 |
Neskelbiama
2020-04-29 / 08:23
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
16 |
Neskelbiama
2020-04-28 / 22:40
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
17 |
Neskelbiama
2020-04-28 / 19:51
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
18 |
Neskelbiama
2020-04-28 / 17:41
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
19 |
Neskelbiama
2020-04-28 / 13:47
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
20 |
Neskelbiama
2020-04-28 / 12:09
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
21 |
Neskelbiama
2020-04-28 / 09:12
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
22 |
Neskelbiama
2020-04-28 / 08:31
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
23 |
Neskelbiama
2020-04-28 / 08:30
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
24 |
Neskelbiama
2020-04-28 / 00:44
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
25 |
Neskelbiama
2020-04-28 / 00:02
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
26 |
Neskelbiama
2020-04-27 / 23:36
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
27 |
Neskelbiama
2020-04-27 / 23:09
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
28 |
Neskelbiama
2020-04-27 / 22:49
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
29 |
Neskelbiama
2020-04-27 / 22:42
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |
30 |
Neskelbiama
2020-04-27 / 21:42
|
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas |