# | Vardas | Komentaras |
---|---|---|
451 |
Ugne
(Kaunas)
2023-10-04 / 16:25
|
|
452 |
Gabrielė
(Varėna)
2023-10-04 / 16:25
|
|
453 |
Skaiva
(Klaipėda)
2023-10-04 / 16:24
|
Norime 4 mokslo dienų. |
454 |
Vilte
(Varėna)
2023-10-04 / 16:24
|
|
455 |
Nojus
2023-10-04 / 16:23
|
|
456 |
Donatas
(Kazlų Rūda)
2023-10-04 / 16:23
|
Tikrai butu labai gerai |
457 |
auguste
(Skuodas)
2023-10-04 / 16:22
|
|
458 |
Lėja
(Klaipėda)
2023-10-04 / 16:21
|
|
459 |
Angelas
2023-10-04 / 16:21
|
Manau būtų daug laisvesnis gyvenimas jaunimui ,nes kai užaugs ir toliau reiks 5 d.d. dirbti |
460 |
ula
(Ukmergė)
2023-10-04 / 16:20
|
|
461 |
Erikas
(Vilnius)
2023-10-04 / 16:20
|
|
462 |
Linas
(Kaunas)
2023-10-04 / 16:19
|
Perdaug krūvio |
463 |
Kristupas
(Šiauliai)
2023-10-04 / 16:18
|
prasau |
464 |
Laura
2023-10-04 / 16:18
|
|
465 |
Emilis
2023-10-04 / 16:17
|
|
466 |
Vykintas
(Palanga)
2023-10-04 / 16:17
|
|
467 |
Kristina
(Panevėžys)
2023-10-04 / 16:16
|
|
468 |
Ignas
(Kaunas)
2023-10-04 / 16:15
|
Man, kaip mokiniui yra labai didelis krūvis keltis 6 ryto grįžti vėlai vakare ir tik tada pradėti daryti namų darbus tame tarpu 4 mokymosi dienos tikrai man padėtu pailsėti gal net padėtu gauti geresnius pažymius. |
469 |
Robertas
2023-10-04 / 16:15
|
Perdaug darbu dabar |
470 |
Matas
2023-10-04 / 16:15
|
|
471 |
Mėta
(Kėdainiai)
2023-10-04 / 16:15
|
Tikrai reikia penktadieniais laisvos dienos, labai sunku eiti visa savaite ypac jei dar lankai kokiu nors bureliu ar panašiai, tai labai išvargina. |
472 |
Natalija
(Jonava)
2023-10-04 / 16:14
|
|
473 |
Markas
(Šilutė)
2023-10-04 / 16:14
|
|
474 |
Armandas
(Marijampolė)
2023-10-04 / 16:14
|
|
475 |
Ugnė
2023-10-04 / 16:14
|
Manau mum reiktų pertraukos. Pagerėtų rezultatai mokymosi. Yra patiriama daug streso |
476 |
Matas
(Panevėžys)
2023-10-04 / 16:13
|
|
477 |
Mantas
(Tauragė)
2023-10-04 / 16:12
|
Mokykla sunki |
478 |
Deimantė
(Kaunas)
2023-10-04 / 16:12
|
|
479 |
Gerda
2023-10-04 / 16:12
|
|
480 |
Tadas
(Kaunas)
2023-10-04 / 16:12
|
Manau argumentai galėjo būti geresni, tačiau, pakankamai gerai. |