# | Vardas | Komentaras |
---|---|---|
4501 |
Artūras
(Vilnius)
2023-09-19 / 07:38
|
|
4502 |
Gleiznys
(Kaunas)
2023-09-19 / 07:37
|
Jeigu Lietuva laisva tai kodėl mes turim klausyt kažkokių iškrypėliu nurodymu ir žaloti savo vaikų vaikystę. |
4503 |
Erika
2023-09-19 / 07:36
|
|
4504 |
Vita
(Utena)
2023-09-19 / 07:35
|
Stabdyti gyvenimo įgūdžių pamokas |
4505 |
Gintautas
(Kaunas)
2023-09-19 / 07:35
|
Stabdyti! |
4506 |
Vidmante
(Klaipėda)
2023-09-19 / 07:34
|
Nepritariu siai pamokai |
4507 |
Vaida
(Šilutė)
2023-09-19 / 07:34
|
Kuom gimei, tuom ir esi, ir viskas, ateityjje gal dar ir gyvuliais uzsimanys būt |
4508 |
Daiva
(Kaunas)
2023-09-19 / 07:32
|
|
4509 |
Auksė
(Šiauliai)
2023-09-19 / 07:32
|
|
4510 |
Vaida
2023-09-19 / 07:30
|
|
4511 |
Kestutis
(Šiauliai)
2023-09-19 / 07:29
|
|
4512 |
Evaldas
(Kaunas)
2023-09-19 / 07:29
|
|
4513 |
Aleksandr
(Vilnius)
2023-09-19 / 07:28
|
|
4514 |
Irma
2023-09-19 / 07:26
|
|
4515 |
ILONA
(Šiauliai)
2023-09-19 / 07:25
|
Nepritariu gyvenimo įgūdžių dėstymą mokykloje.Ne genderizmo politikai |
4516 |
Aušra
2023-09-19 / 07:25
|
|
4517 |
Nijole
2023-09-19 / 07:25
|
Šalin rankas nuo vaikų!!!! Tegul vaikai džiaugiasi vaikyste ir tai yra tėvų reikalas, kaip auklėti vaikus. |
4518 |
Rūta
2023-09-19 / 07:25
|
Ne gyvenimo įgūdžių programai. |
4519 |
Liudmila
2023-09-19 / 07:25
|
|
4520 |
Almita
2023-09-19 / 07:24
|
Griežtai pasisakau prieš lytiškumo ugdymo programą- nes tai prieštarauja normaliai žmogaus sampratai socialiniu ir biologiniu požiūriu |
4521 |
Virginija
(Kaišiadorys)
2023-09-19 / 07:22
|
Nesutinku,kad mokyklose būtų mokoma ši programa. |
4522 |
Pikčiurna
2023-09-19 / 07:20
|
|
4523 |
Audrius
2023-09-19 / 07:19
|
|
4524 |
Neringa
2023-09-19 / 07:18
|
|
4525 |
Dmitrijus
(Vilnius)
2023-09-19 / 07:16
|
|
4526 |
Vida
(Kaišiadorys)
2023-09-19 / 07:12
|
Yra tik dvi lytys |
4527 |
Aivaras
2023-09-19 / 07:12
|
|
4528 |
Dalia
(Kaunas)
2023-09-19 / 07:12
|
|
4529 |
Lina
2023-09-19 / 07:11
|
|
4530 |
Algis
2023-09-19 / 07:10
|
Tikrai musu vaikams nereikia LGBT stumiamu mokyklose projekto |